نوشته شده توسط : ارتباط رسا

بیسیم موتورولا DM4601e

این مدل از پیشرفته ترین رادیوهای دو طرفه خودرویی در محدوده MOTOTRBO  و دارای بهترین عملکرد در کلاس و دسترسی به تمام ویژگی های دیجیتالی ارائه شده توسط MOTOTRBO  و همچنین جزء پیشرفته ترین ها در بازار می باشد.

این بیسیم خودرویی موتورولا ، امکان انجام عملیات را ساده نموده و دارای یک صفحه نمایش رنگی با حالت روزانه / شبانه برای خواندن ساده تر و همچنین بهترین در کلاس صدا است که شامل سیستم هوشمند صوتی و یک ویژگی اطلاع رسانی صوتی قابل تنظیم است.

این رادیوها بهترین ویژگی ها در بین رادیوهای دیجیتال موجود (DMR) برای کاربران را فراهم می کنند و همچنین قابل استفاده در شبکه های آنالوگ می باشند .

سری DM4000 در هر دو دسته  MIL-STD و Motorola ALT و دارای حفاظت IP54   می باشد ، همچنین سری  DM4000 دارای ابزارهایی برای استفاده از برنامه ها با ویژگی هایی مانند GPS و بلوتوث می باشد.

بیسیم موتورولا DM4601e


:: برچسب‌ها: بیسیم , بیسیم خودرویی , بیسیم موتورولا , بیسیم دیجیتال موتورولا , بیسیم خودرویی موتورولا , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , فروش بیسیم موتورولا , نمایندگی شرکت موتورولا , بیسیم ثابت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

بیسیم دستی موتورولا DP4801e

این دستگاه دارای طراحی قابل اعتماد و ارتباطات مطمئن می باشد. DP4801e دارای 5 خط صفحه نمایش، صفحه کلید کامل، بالای 1000 کانال، 5 دکمه قابل برنامه ریزی و دکمه اضطراری می باشد. با اتصال رادیوها از طریق بلوتوث اشتراک گذاری اطلاعات به آسانی انجام می شود. صفحه نمایش این بیسیم دستی موتورولا وضوح عالی دارد. با استفاده از GPS امکان تعیین موقعیت وجود دارد.

بیسیم دستی موتورولا DP4801e


:: برچسب‌ها: بیسیم , بیسیم موتورولا , بیسیم دستی موتورولا , بیسیم دیجیتال موتورولا , نمایندگی شرکت موتورولا , فروش بیسیم موتورولا , قیمت بیسیم موتورولا , خرید بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

استاندارد IEC

استاندارد IEC

IEC یا کمیسیون الکتروتکنیک بین‌المللی (International Electrotechnical Commission) یک موسسه استاندارد غیرانتفاعی غیردولتی است که استانداردهای بین‌المللی کلیه فناوریهای مرتبط با الکترونیک و الکتریسیته (در کنار هم با نام الکتروتکنولوژی شناخته می‌شوند) را تهیه و منتشر می‌کند. استانداردهای IEC شامل دامنه وسیعی از فناوری‌ها ازجمله تولید، انتقال و توزیع نیرو برای مصارف اداری و خانگی، نیمه‌رساناها، فیبرهای نوری، باطری‌ها، انرژی خورشیدی، فناوری نانو، انرژی دریایی و بسیاری دیگر می‌شود.

IEC مدیریت سه سامانه ارزیابی انطباق جهانی را که تجهیزات، سامانه‌ها یا اجزا را بر اساس استاندارهای جهانی تصدیق می‌کنند بر عهده دارد. منشور IEC همه‌ موارد مربوط به الکتروتکنولوژی را می‌پذیرد از جمله : تولید انرژی، الکترونیک، مغناطیس ، الکترومغناطیس، چندرسانه‌ای ، ارتباطات، تکنولوژی پزشکی و…

استاندارد IEC در سال ۱۹۰۶ برپایه توافق موسسه‌ مهندسان الکترونیک بریتانیا، مؤسسه مهندسان برق آمریکا و دیگران که از سال ۱۹۰۰ در کنگره‌ پاریس آغاز شده بود شکل گرفت. این سازمان در لندن تاسیس شد و در سال ۱۹۴۸ به ژنو انتقال یافت. دفاتر منطقه‌ای IEC در سنگاپور (آسیا/اقیانوسیه)، سائو پائولو برزیل (آمریکای لاتین)، بوستون، ماساچوست ایالات متحده (آمریکای شمالی) قرار دارد. امروزه IEC به عنوان پیشرو و رهبر جهانی برای رشته‌ خود مطرح است و استانداردهای این سازمان به عنوان استانداردهای ملی در کشورهای عضو پذیرفته شده است.

۱۰۰۰۰ متخصص برق و الکترونیک از شرکت‌ها، دولت‌ها، دانشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها در امور مورد علاقه و تخصصشان با این سازمان همکاری دارند. IEC نقش موثری در توسعه و توزیع واحدهای اندازگیری از جمله هرتز، وبر (یکا) و گاوس (یکا) داشته است. در ۱۹۳۲ این سازمان واژه‌نامه‌ چندزبانه‌ بین‌المللی را برای هماهنگ کردن واژگان مرتبط با الکترونیک، الکتریک و فناوری منتشر کرد.

استانداردهای IEC در عنوان و نام خود دارای اعدادی در بین ۶۰۰۰۰ تا ۷۹۹۹۹ هستند به طور مثال استاندارد IEC 60417 علامات گرافیکی برای استفاده در تجهیزات می باشد. شماره‌ استانداردهای IEC قدیمی از سال ۱۹۹۷ با اضافه کردن عدد ۶۰۰۰۰ به عدد قبلی اصلاح شد به طور مثال IEC 27 به IEC 60027 تبدیل شد. IEC با سازمان بین‌المللی استانداردسازی (ISO) و اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) همکاری نزدیکی دارد. علاوه بر این IEC باسازمان‌های توسعه‌ استاندارد بزرگ دیگری نیز همکاری دارد. به طور مثال به قرارداد همکاری با مؤسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) در سال ۲۰۰۲ می توان اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: استاندارد IEC , بیسیم , فروش بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم خودرویی , بیسیم ثابت , ارتباط رسا ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

معرفی شرکت هایترا

این شرکت متعلق به شرکت خصوصی است که در بورس اوراق بهادار شنژن ذکر شده است و یکی از پیشگامان جهانی ارائه راهکارهای ارتباطی رادیویی حرفه ای موبایل PMR است که باعث بهبود کارایی سازمانی و ایجاد امنیت جهانی می شود. Hytera، که در سال 1993 در شنژن چین تاسیس شد، دومین ارائه دهنده خدمات PMR در جهان، ارائه دهنده راه حل سریع PMR در جهان و ارائه کننده خدمات  DMR Tier III در جهان است. پس از خرید Sepura ، هایترا دارای حدود 8،000 پرسنل خدمت رسانی به مشتریان در 120 کشور و مناطق، از جمله سازمان های دولتی، موسسات امنیتی عمومی و مشتریان در زمینه خدمات، حمل و نقل، نفت و گاز و دیگر بخش ها است. حدود 40 درصد از پرسنل Hytera در مهندسی، تحقیق و توسعه و طراحی محصول در 8 مرکز تحقیق و توسعه فعالیت می کنند.

Sepura Group در اواخر ماه مه سال 2017 بخشی از Hytera Communications بود. در سال 2002 و در کمبریج بریتانیا مستقر است، Sepura یکی از پیشگامان محصولات و راه حل های TETRA برای سازمان های سراسر جهان است. رهبر بازار در 30+ کشور، Sepura دارای 400+ سیستم در 60+ کشور عرضه می شود و دارای دومین سهم بازار در امنیت عمومی در اروپا است. نمونه کار گروه Sepura شامل راه حل های سیستم TETRA، P25 و LTE برای سازمان های ایمنی عمومی و مشتریان تجاری در زمینه حمل و نقل، آب و برق، نفت و گاز، تولید، معدن، مهمان نوازی و ساخت و ساز است. گروه Sepura در سال 2015 Teltronic SAU ارائه دهنده PMR اسپانیایی را خریداری کرد. همچنین دارای برنامه های کاربردی فنلاندی توسعه دهنده Portalify است.

چشم انداز شرکت هایترا :

ارزش فن آوری های پیشرفته در مشکلات حل می شود. صنایع مختلف و انواع وظایف پیچیده، راه ارتباطات حرفه ای را به چالش می کشد. بنابراین، فناوری، به معنای حتی بیشتر است. تنها زمانی که ما به طور کامل درک می کنیم که مشتریان ما واقعا چه می خواهند، امکان ایجاد ارزش بیشتر با تکنولوژی های نوآورانه و ارائه بیشتر در لحظات بحرانی وجود دارد.

هایترا به دنبال تبدیل فناوری های پیشرو و بالغ به راه حل هایی است که مشتریان ما می توانند بر روی حل مشکل برآیند، Hytera ترویج ادغام ارتباطات با برتری مدیریتی است. ما مشتاق هستیم که تکنولوژی هایمان را برای شما ارائه دهیم. در عوض، ما سعی می کنیم بدانیم که چالش های زیر روبرو هستند. آنچه ما دنبال آن هستیم راه حل است که امروز و فردا کار می کند.

Hytera تضمین می کند که به طور مداوم منابع برای تحقیق و توسعه، همیشه در خط مقدم فن آوری های پیشرو و بالغ باقی می ماند، با خواسته های منحصر به فرد خود در ذهن، به شما به ارمغان می آورد نوآوری به همان شیوه ای که شما به آن نیاز دارید، و ارائه خدمات حرفه ای عمر چرخه. ما به شدت و به سرعت پاسخگوی خواسته های شما برای دستیابی به بیشتر است.

معماری Brand Hytera:

معماری Hytera

مسئولیت اجتماعی شرکت :

ما بر این باوریم که پیشرفت تکنولوژی برای مردم، کسب و کار، دولت و جامعه است. هایترا به عنوان یک نوآور ارتباطات بیسیم حرفه ای، محصولاتی را ارتقا می دهد که باعث بهبود بهره وری سازمانی در هر روز و راه حل های ارتباطی می شود که می تواند در شرایط بحرانی محاسبه شود. اگرچه ما در مورد نوآوری های فناوری پرشور هستیم، ما متوجه هستیم که جهان نیاز بیشتری به صرف فناوری دارد تا پاسخگوی نیازهای احتمالی جامعه جهانی باشد. از طریق کمک های خیریه و گسترش دسترسی به ارتباطات قابل اطمینان، ما به واکنش سریع به بلایای طبیعی که انسان ها با آن مواجه هستند، ارائه دادیم.

2015

ماه مارس هایترا تجهیزات ارتباطات اضطراری را به ماموریت نجات بین المللی Cancun بین المللی تأمین کرد.

هایترا شبکۀ فرماندهی ارتباطات اضطراری را برای پشتیبانی امداد زمین لرزه در نپال ساخته است.

آگوست، هایترا برای تجهیز تجهیزات ارتباطی شبکه دیجیتال برای حمایت از امدادرسانی سیل در برمه، اهدا شد

2014

جولای، استرالیا نیو ساوت ولز Coast Rescue Team پشتیبانی از ارتباط شبکه توسط Hytera بود

2013

مارس، هایترا تجهیزات ارتباطی حرفه ای را برای حمایت از امداد زلزله در لیائویانگ اهدا کرد.

آوریل هایترا تجهیزات ارتباطی اورژانس را برای حمایت از امداد زلزله در یان چین راه اندازی کرد.

آوریل Hytera یک گروه از سیستم های تلفن همراه و خودرو را به منطقه نظامی چنگدو اهدا کرد

ژوئن Hytera TC-310 ارتباطات را در فعالیت های دوچرخه سواری Jinggangshan قرمز تضمین کرد

ماه ژوئیه، Interphones Hytera پشتیبانی امداد زلزله در گانسو.

جولای، Hytera PD780 کیفیت ارتباطی ایمن و مطمئن برای حمل و نقل قطب شمال ارائه داد.

2011

ماه مارس هایترا 300 رادیو به ارزش 15 میلیون یون را به مناطق زلزله زا به ژاپن اهدا کرد.

2010

19 ژانویه، HYT America، Inc. 100 رادیو TC-700 به هائیتی از طریق NGO Food for Poor اهدا کرد.

2009

اوت 17، HYT سیصد رادیو را به مناطقی از تایوان که در منطقه تایوان اهدا شد، اهدا کرد.

2008

هشتم ژوئن، HYT یکصد رادیو TC-700 را به نیروهای امدادی زلزله ارسال کرد از جینان به سیچوان.

24 مه، HYT 100 رادیو TC-700 را به نیروهای امدادی زلزله ارسال کرد از گوانگدونگ به سیچوان.

21 مه HYT یک صد رادیو TC-700 را به نیروهای امدادی زلزله فرستاده از پکن به سیچوان اهدا کرد.

19 ماه مه، HYT از طریق خلبای چین به مناطق آسیب زائی سیچوان اهدا 300000 یوان رادیو به مبلغ 300000 یوان دانست.

16 مه HYT بیش از 400 تی شرت را به مناطق آسیب زائی سیچوان اهدا کرد.

کارکنان HYT روز 15 ماه مه 102،264.8 CNY را اهدا کردند و شرکت HYT 200،000 یورو را به جوامع مناطق زلزله زده سیچوان اهدا کرد.

مه 14، HYT اهدای رادیوهای دو طرفه به ارزش 50،000 دالر CNY را به نیروهای امدادرسانی در مناطق زلزله سیچوان اهدا کرد.

مه 13، HYT اهدای چترها و چراغ های فلش به ارزش 50،000 CNY به منطقه سیچوان که روز قبل از زلزله شدید آسیب دیده بود.

در روز 2 آوریل، HYT تجهیزات ارتباطی بی سیم را به مبلغ 50،000 یوان به نیروهای امدادی کمک رسانی در استان هونان و Guizhou اهدا کرد، جایی که ارتباطات عمومی به طور جدی متلاشی شده بود.



:: برچسب‌ها: معرفی شرکت هایترا , بیسیم , بیسیم هایترا , نمایندگی رسمی شرکت هایترا , بیسیم دستی هایترا , قیمت بیسیم هایترا , شرکت هایترا , بیسیم دیجیتال هایترا , خرید بیسیم , فروش بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

معرفی جدیدترین میکروفن های بیسیم های دیجیتال مدل SI500

معرفی جدیدترین میکروفن های بیسیم های دیجیتال مدل Si500

با توجه به اینکه امروزه ضبط، ذخیره و مدیریت صحیح مدارک ویدئویی برای سازمان های اجرای قانون مهم می باشد. راه حل مدیریت مدارک دیجیتالی (DEMS) به عنوان یک راه حل مهم مد نظر قرار گرفته است لذا این شرکت اقدام به ارائه نسل جدیدی از میکروفن های بیسیم دستی نموده است که قابلیت ضبط ویدئویی و ضبط تصویر، ارتباطات صوتی و ضبط صدا، هشدار اورژانسی، مشاهده محتوا و ادغام رادیویی را در یک بسته ترکیبی تلفیق را دارند.



:: برچسب‌ها: بیسیم , میکروفن بیسیم , بیسیم دیجیتال , بیسیم موتورولا , بیسیم دیجیتال موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , فروش بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

بیسیم موتورولا XIR M8668i

بیسیم موتورولا XIR M8668i از بهترین بیسیم های خودرویی/ثابت آسیایی موتورولا می باشد. این مدلبیسیم مطابق با IP54 و مجهز به بلوتوث و WiFi می باشد و همچنین وضوح صدای عالی دارد.

بیسیم موتورولا XIR M8668i یک خانواده از رادیو دیجیتال استاندارد DMR می باشد که امکان انتقال صدا و ارتباطات دیتا را ارائه می دهد.

بیسیم موتورولا XIR M8668i


:: برچسب‌ها: بیسیم , بیسیم موتورولا , بیسیم خودرویی , فروش بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , نمایندگی موتورولا , فروش بیسیم موتورولا , بیسیم دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

بیسیم موتورولا XIR M3688

بیسیم موتورولا XIR M3688 از بیسیم های خودرویی/ثابت سری آسیایی موتورولا می باشد که مطابق با IP54 که ضد آب و ضد ضربه است و می توانید در محیط های سخت با اطمینان از این نوع بیسیم ها استفاده کنید.

این مدل بیسیم خودرویی موتورولا با آخرین تکنولوژی و ویژگی های پیشرفته MOTOTRBO سازگار می باشد. صفحه نمایش الفبایی روشن و با کنتراست بالا به شما اجازه می دهد تا درایور اطلاعات مهم مانند تنظیمات و شناسه تماس گیرنده را در یک نگاه مشاهده کنید.

بیسیم موتورولا XIR M3688


:: برچسب‌ها: بیسیم , بیسیم موتورولا , بیسیم خودرویی , بیسیم ثابت , بیسیم دیجیتال , خرید بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , انواع بیسیم , بیسیم خودرویی موتورولا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

بیسیم دستی موتورولا XIR P8668

بیسیم دستی موتورولا XIR P8668 از بهترین بیسیم های سری آسیایی موتورولا می باشد. این مدل بیسیم دارای نمایشگر رنگی و صفحه کلید است و همچنین مجهز به GPS و کلید اضطراری نیز می باشد.

بیسیم دستی موتورولا XIR P8668 مطابق IP57 است که در برابر آب، گرد و غبار مقاوم می باشد.

بیسیم دستی موتورولا XIR P8668


:: برچسب‌ها: بیسیم , خرید بیسیم , بیسیم موتورولا , فروش بیسیم , بیسیم دستی موتورولا , نمایندگی بیسیم موتورولا , بیسیم دیجیتال , نمایندگی فروش بیسیم , قیمت بیسیم , قیمت بیسیم دستی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

بیسیم دستی موتورولا XIR P3688

بیسیم دستی موتورولا XIR P3688 از بیسیم های سری آسیایی موتورولا می باشد که به آسانی قابل استفاده و قابل حمل است. این دستگاه پشتیبانی از رادیو دیجیتال و آنالوگ را دارا می باشد. این مدل بیسیم موتورولا فاقد صفحه نمایش و صفحه کلید است.

بیسیم دستی موتورولا XIR P3688 مطابق با IP54 که ضد آب و ضد ضربه می باشد. از ویژگی های این مدلبیسیم می توان به کیفیت عالی صدا، عمر باتری طولانی، قابل اطمینان و مقرون به صرفه اشاره داشت.

بیسیم دستی موتورولا XIR P3688


:: برچسب‌ها: بیسیم , بیسیم موتورولا , بیسیم دستی موتورولا , بیسیم موتورولا سری آسیایی , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دیجیتال موتورولا , قیمت بیسیم موتورولا ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

دیسپچر SmartPTT Dispatch

SmartPTT Dispatch نرم افزار کاربردی Distributed Motorola برای شبکه های رادیویی MOTOTRBO است. SmartPTT Dispatcher Console نرم افزار کاربردی نصب شده بر روی یک رایانه مبتنی بر ویندوز است که می تواند در هر فاصله از شبکه های رادیویی کنترل شده قرار بگیرد.

ویژگی های استاندارد شامل ضبط تمام تماس های صوتی، نظارت از راه دور، تماس اضطراری، بررسی رادیو، هشدار تماس، اعلان صدا و … می باشد.

دیسپچر SmartPTT Dispatch


:: برچسب‌ها: دیسپچر , دیسپچر موتورولا , دیسپچر دیجیتال , بیسیم , بیسیم موتورولا , خرید بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , فروش بیسیم , تجهیزات رادیویی , تجهیزات مخابراتی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 | نظرات ()